Забезпечення особистісного зростання кожної дитини з урахуванням її задатків, здібностей, індивідуальних психічних і фізичних особливостей та формування професійної компетентності педагогічних працівників
Основні завдання:
1. Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку, шляхом розширення знань про Україну, її історію та культуру.
2. Використання дистанційних форм підвищення кваліфікації педагогічних кадрів щодо впровадження провідних технологій в освітній процес.
3. Формування у дітей навичок безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях.
4. Використання вільної, спрямованої та розвивальної гри як безперервного циклічного наскрізного процесу для всебічного розвитку дитини.
У закладі функціонує 11 груп:
2 групи раннього віку 9 груп дошкільного віку
З них:
16 дiтей раннього віку: група № 1 - 8 дітей; група № 4 - 8 дітей.
180 дитини дошкільного віку: група № 3 - 17 дітей; група № 5 - 26 дітей; група № 6 - 23 дитини; група № 7 - 20 дітей; група № 8 - 11 дітей; група № 9 - 10 дітей; група № 10 - 30 дітей; група № 11 - 12 дітей; група № 12 - 30 дітей.
У закладі працює:
1 - завідувач 1 - вихователь-методист 1 - заступник завідувача господарства 1 - медична сестра старша 1 - медична сестра з дієтхарчування 2 - музичних керівника 16 - вихователів 21 - технічний персонал
Освітній рівень педагогів:
І (бакалаврський) рівень - 13 педагогів ІІ (магістерський) рівень - 6 педагогів
Педагогічні звання мають: "Вихователь-методист" - 4 педаги "Старший вихователь" - 1 педагог Кваліфікаційну категорію мають: "Спеціаліст вищої категорії" - 4 педагогів "Спеціаліст І категорії" - 2 педагог "Спеціаліст ІІ категорії" - 1 педагоги "Спеціаліст" - 10 педагогів
Коментарi